Wednesday, February 17, 2010

.saat ketika bohsan.




pagi + tengahari + petang + malam + tengah malam

bile da bohsan tuh mesti cari laptop.siang malam pagi petang subuh laptop je memanjang.mentang2 la da ade celcom broadband nih.hihi..tp celcom nih line mcm taik jgk.haha.klau kt area kolej lg lar mcm siot jewh.Mentang2 la kolej aku tuh nun jauh sana kat ceruk2 jin bertendang.aduyaiiii!! bengang saje.
sebelum tido MESTI on9 FB/MS/YM/BLOG nih.kdg2 subuh bwu tido.hahaha..tp bole plak bgun dlm kol 12t/hari.hish22..SANGAT BAHAYA..!!bgun2 je msti cari blog dlu.
kadang2 tuh bile da on9 je lupe nk wt asgment.asgment nih kdg2 TERbwt last minit..MAMPUS AKU! but still sempat bwt jgk la.hahaha..




BILE DA KENA MARAH

Mak selalu marah2 asyk lptop je memanjang sampai xmkn2.haha.yela da sronok an so lupe lar segalanye..hihi..
bile da malam tuh mak ingt aku da tido,konon2 lampu da tutup..Tibe2 Mak dtg msok bilek tuh,tengok2 aku nga mengadap lptop nih..hahahaha..Tp da xkena mara la.coz nga cuti an.so mak da xmara lg da..TAPI mak akan mara ble xsiapkan ssuatu kerja yg lebih PENTING dp internet2 nih.hihi..Pagi2 ble da bgun dr tido MESTI cari lptop nih dlu.xmandi lg pun cri lptop jgk! hahahaha..


AKU DA KETAGIHAN INTERNET!!!

No comments:

Post a Comment