Saturday, February 20, 2010

.sepetang di bangsar south.


sebenarnye...


aku mmg xde mood arynih.macam2 hal berlaku..

aku men YM ngn si Kyla nih.aku pun cite npe aku badmood arynih..Dye dgn sgera ajk aku
g Bangsar South.jalan punye jalan sampai la kt bangsar south tuh.

sempat lagi snap pic kt depan carrefour tengah2 panas tuh.giler betol akuh nih..



Tibe2 plak akuh lapa plak.Ingt nk lepak Francisco tapi bosan plak.Si Kyla ade tempat baru nk makan.Tapi kt bahagian atas Francisco nih.akuh nga nek tngga tibe2 si Kyla nih smpat snap pic akuh.haha.sangat kelakar.



ramainye orang..



nga pilih2 menu TERsnap lg..hihi.



bile da sampai makanan yg di order tuh.Nyam!!Nyam!! sedapnye..



da pas makan, air xabis lg plak.tros abiskan air nih.



da abis semuanye..akuh pun bayar la duit yg da mkn td..hahaha..Pas da kua dp Chicken Rice tuh akuh pun nk blek2 sbb panas sgt arynih..smpat lg snap untuk kali terakhir..



huhu..sangat sedap.

LAZAT!!

No comments:

Post a Comment