Friday, February 19, 2010

.TErjerit-jerit.

haha..Terjerit-jerit bile ade benda something tumpang lalu kt sebelah aku nih..Akak aku nih plak da TErjerit2 mcm ape tah..abis umah nih da macam pesta jerit-jerit..

ARRGGGGGGGHHHHHHHH!!!!


LIPAS MASUK RUMAH.....





macam mane nih? haaa..

yang si wan nih da TERgelak2 besar tengok akuh ngn akak Terjerit-jerit macam nmpak ghost plak..

cehh!! kononnye wan nk jd penyelamat keadaan, n then dye terus amik Shieldtox Cockroach Kill nih..
Alih2 dye spray lipas nih lipas pun terbang kt dye..hahahahahahahahahaha..
lintang pukang semuanye..3 org je yg ade wktu tuh (yg len da hang out)

Akhirnye si lipas yg TERJAH uma aku nih dapat dibunuh dengan bantuan Shieldtox Cockrouch Kill nih..haha..

bodo punye lipas, dalar msok uma aku xbg salam pastu konon2 nk join n tgk aku layan lptop nih..Amik kau lipas!! tamat lar riwayat kau disini!!

No comments:

Post a Comment