Monday, December 27, 2010

mane lagi PENTING ?

BestFriendForever atau BoyFriendForever ?

BFF vs BFF.

malam nih aku asyik perahh otak carik idea pasal asgment about tourism. yela.. amik pun course tourism kan ? si BFF aku Kyla Amir nih da grad course Diploma Tourism Management baru2 nih. Now die nga smbung degree kt kolej yg same ( Management Science University ).. aku pun nga blur nk carik idea nih aku pun tanye la BFF aku nih.

Huuuh.. betapa terharunya aku bile si Kyla Amir nih bg pendapat2 die kt aku. siap translatekan english lagik ayat2 die tuh. betapa PENTINGnye BESTFRIEND bbanding BOYFRIEND. memang xdinafikan la aku single sekarang nih kan. aku bykk habiskan crdt ngn mcj, cal n MMS dgn si Kyla Amir nih.

berbalik pasal BFF vs BFF nih, aku xpenah la jumpa boyfriend yg bole share2 idea about study ngn aku. ade pun kawan saje la. Aku asyik jumpa boyfriend yg ntah ape2 ntah kan ? aiiyakkkk !! (kisah lame, malas nk ingtkan2 lg)..So sekarang TERBUKTI yg bestfriend aku lagik penting dp boyfriend nih. walaupun aku xjumpa lagik boyfriend nih better aku xpayah carik pun xpela. bia la datang dgn sendirinya.Tuh pun kalau ade la kan? Si kyla ckp '' yg penting study dulu.. boyfriend nih susah r. kena bg komitmen'' betullll tuh..

perbezaan BESTFRIEND dan BOYFRIEND.

BESTFRIEND

1. bole habiskan masa bersame.
2. jujur, ikhlas.
3. lebih memahami diri kite.
4. faham dengan perangai baik dan buruk kite.
5. bab duit, conform bole tlg.. (tp kena la ganti kan klu da pnjam tuh) HAHA
6. family lebih percayekan bestfriend.

BOYFRIEND

1. belum tentu bole habiskan masa bersame. asyik bz mmanjang..
2. belum tentu jujur n ikhlas ngn kite. Ntah2 amik kesempatan je kot ( tak semua mcm tuh)
3. lebih memahami ? huuh. memahami tuh ade la. tp xsepenuhnye la.
4. faham ? faham ke ? HAHA. lgsung xfaham.
5. bab duit ? no komen la. HAHA
6. mungkin family pun xkenal dgn die kot. HAHA

ooppps. maaf jika ade sesiapa yg terasa. sbb aku cakap ape yg penah aku alami saje la.. korang pun bole bezakan kan ?

aku pun bukan la nak carik yg TERlebih sempurna. cuma nak orang memahami kite je. semua manusia nk macam tuh jgkk kan ? sebab aku suke sharing. so sharing is caring right ?

so aku tak kisah la klu kawan2 kutuk aku xde BOYFRIEND sekali pun, sebab aku ade BESTFRIEND aku yg lebihh memahami aku. bagi aku, tiada rahsia antara aku dan bestfriend aku nih..

tengss KYLA AMIR. aku rrinndukan kau. aku tahu kau sedihhh ngn aku sebab aku xbalek KL sambut newyear bersame kan ? kau pun nak sgtt aku balek sbb kau nk sambut bufday aku kan ? aku tahu. aku pun sedih xdapat balek nih.faham2 jela kan ? jauuuhh la. aku janji aku cuti seminggu nanti kte hangout sesame okay. SUMPAH ! aku rinndukan kau juge..


pic kte photoshoot dulu kan ? ingat x ?

rinndunyeee kat kau Kyla Amir. haa.. bufday jgn lupe permintaan aku tw. aku nak ELMO MERAH besarr tw.

No comments:

Post a Comment