Thursday, December 30, 2010

Pasir Gudang ~ Kuala Lumpur.

huuuh !
akhirnye dapat jugak aku balek rumah halaman ku. HAHA.

terimakasih kpd PM sbb kasikk cuti 1 hari dsbbkan kemenangan bolasepak semalam. kan bestt kalau bg cuti seminggu ke kan ? huuhh ! TERlebih suda. HAHA
bole plak dalam bas nih aku melayan facebuku n blog nih. Aiikyakk. Layan seys.. kena plak xramai org dalam bas nih. Huuuh ! besst ! TERbaaiik wookk. HAHA..
1st time aku nek bas 2tingkat nihh. bas CITYHOLIDAYS. dulu blaja kt perak nakk sgtt nek bas 2 tingkat nih. tp bile da nek nih xde la bestt sgttt. cuma rase lebih tinggi saje. hohoho. :)

cluzmate aku si fira nih bole plak layann mimpi. adehh ! bohsan la mcm nih xde kawan nk sembang2 n kutukk2. so better aku layan la blog kesayangan aku nih.. HAHAHA.
nek bas kt Masai Johor, dduk dlm bas kol 11 mlm, bas gerak plak kol 11.30mlm. sampai ntah kol bpe ntah kan ? huuhh! dalar jauhh pjalanan nih, luas la pemandangan malam2 nih. KAHKAHKAHKAH. layann suda.


oklah. nti continue okay. aku pun da ngntokk juge nih.. goodnite. zzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment