Saturday, January 22, 2011

Damansara - Midvalley - I-city.

tiredd ! besttt !

kamis :
smenjak dapat blek KL nih. huuuh ! tak TERkate kegembiraan tuh. gerak dari Pasir Gudang ary kamis. then kamis dokk uma jela. kan penat bru sampai KL. setibanya aku kt uma, mak masak plk makanan favourite aku. So tak sia2 la balek KL kan ?.

jumaat :
DAMANSARA - pagi2 mak dah kejut aku bangun tido ajak g office mak kt putrajaya. saje2 je. mak cakap klu tak nak ikott mak g office, g buat pasport. sbb ahahd aku nk terbang ke vietnam da. peergghh !! sgtt malas nk kua nih. tp ape kan daya, dsebabkan holiday punye pasal, aku g jugakk la buat pasport kt damansara tuhh. jalan dengan penuh sesakk. ngn ramainye manusia kt Jabatan Imigresen tuh. akhirnye petang kol 2 siap la pasport aku tuh.
MIDVALLEY - Pas blek je g bwt pasport, tross g midvalley mahu menonoton movie bsame cema dan dila. dorng mmg bestt ! sakit perott asyik gelak je. terimakasih dila sbb tegur " eh nurul. badan kau dah susut la,kau dah kurus ".. aku suke tuhh ! perrgghh ! cite KHURAFAT mmmg bestt !! bestt gilak la. sakit tekak aku jerit222 tuh. HAHA !! besttt !
I-CITY - huuh ! jauh kan dr midvalley ke I-city ? terimakasih fendi sbb join kteorg ke i-city ! U mmg sporting. dila ? dari mula nek kete, sampai kt i-city die asyik tdo je. kurang ajar kau dila ! cema plak asyik melayan sms dr bf die saje. aku ? HAHA. aku mbebel2 la ngn fendi. oopss ! fendi is my friends okay. heee ~~
pas jalan2 g i-city, dorng nak makan kfc pulak. aku pun makan la jgkk kan ?! pas tuhh teross blek la. ntar cema, dila dan last aku la. hee ~ mmmg bestt !!

No comments:

Post a Comment