Friday, January 7, 2011

geram la. ~

huuh ! sangat gerammnye dengan lecture sorang nih. hissh ! sangat geram la.!

1st day la masokk cluz si lecture nih bole plak si lecture nih mengamukk tak tentu hala. myB peroid pain kot ! HAHA. orang len pun period jugakk la tak de la sampai mengamuk mcm HULK tuh. Apela lecture. nih.



Pastu hal punye kecikk die bole kecoh-kecoh 1 cluz pulakk ? Da lah la ade 2 cluz gabung. Cluz Bridging Pengurusan Pelanconngan(BUP)lepasan Kolej Komuniti n Diploma Pengurusan Pelancongan (DUP)dari lepasan SPM. Huuuh ! serius seys. mmg poyo siakk lecture pompuan tuh !. melayu plak tuh. hisshh ! mmg lepas geram nih.

cluzmate aku cakap lecture nih mmg cara die mcm nih. Aiyyakk ? yeke ? Eeee.. sumpah seys.MELUAT aku la. pastu student len nga presentationn kat depan, lecture nih bole layan plak FACEBOOK kt belakang ? huuuh ! dasyat siakk lecture nih. gerammnye.
InsyaAllah kalau ade rezeki ditakdirkan dapat cita-cita aku nak jadik lecture nih, aku tak nak jadikk lecture mamcam nih. huuh ! sangat terokk la. aku pun suke marah la jgk tapi tak de la sampai macam nih. Huuhh !

No comments:

Post a Comment