Saturday, January 1, 2011

tiket ouh tiket.

huuhhh !
perrghhhhh !! pagi nih da kena bangun awal2 sbb ayah ajak g beli tiket bas nak balek JB.
beli tiket untuk 5 org termasukk aku. cluzmate yg dokk KL nih kirim plak. semuanye duit ayah aku. TERIMAKASIH AYAH sbb kasik duitt tiket nih. nanti cluzmate nurul bagi balek. HAHA. masing2 da risauu kalau xde tiket balek JB. yela, isnin da la ade cluz pagi sampai petang kol 6.30. huuhh. mmg kena balek la. ayah bole cakap plak " nurul, nanti kalau tiket bas tak de, nurul bwak kete blek JB okay".. huuhh ! ayah ouh ayah. nurul xnak la drive !! penattt. mentang2 la ayah tahu ramai budak2 laki follow aku nih ayah suh bawak kete. ouh TIDAK same sekali. panjang plk langkah aku nanti. aku tak kan bawak kete p JB. Dalar dok hostel, mane bole bawak kete. apela ayah nih. hihi.

berbalik pasal tiket, aku ngn ayah g la kaunter tiket kt bukitjalil tuh, huuhh ! betapa ramainye manusia disitu. macam2 ragam manusia la. tuh la 1st aku beli tiket kt bukitjalil. kalau tak de ayah, mmg aku tak kan pergi beli tiket tuh. dah lame tak nek bas g jalan jauh2 nih. nek bas pun last waktu study bulan 6 2010. tuh pun dari teluk intan ke KL dgn harga tiket RM 14.70 mcm tuh la. esok plak 1st jgkk nek bas kt bukit jalil ke masai dgn harga tiket RM 34.. huuuh ! berbeza kan harga tiket 'time' aku blaja kt perak ngn johor ? mak cakap kena jarang balek, tp dsebabkan rindu kat family aku balek la. hihi..

Ya Allah, kau permudahkan la perjalanan ku bersama rakan2ku esok. semoga perjalananku sampai ke destinasi yg betul. InsyaAllah. Amin Ya Rabbal'alamin

No comments:

Post a Comment