Saturday, April 16, 2011

kembalikan laa mood studyy aku niyh. !!

huuh ! aku sendri pun tak tahu knp malam niyh aku ta bole study. tapi malam niyh jela. malam2 len okayh saje. pelikks kann ?


tp aku cuba laa study jgkk. ade la dptt 1jam study nih. skejap je. ta best lgsung malam niyh. tak sukee !!. aku dah mcm orgg gile laa. dah tade modd study, aku sempat snap pic muka aku yg comot ngn bykk paperpaper nota yg bersepahh tuh.

niyh la nota yg aku dah pendek2kan.


bile dah nmpakk folio pelajar niyh. woow. bblambakknye notanota dlm tuhh. semua subjekk ade dlm tuhh


HAHA. niyh dah muka budget ceria je kan ? padahal dah bosan ngadap nota tuh



jadual final exam aku. asyekk tgkk je jadual niyh jadi takut plak. padahal slalu mngadap exam setiap sem. kuikuikui


perghhh ! tgk mata. dah ngntokk beb. baru 1 jam ngadap notanota ringkas niyh. apsal laa ngntok mcm niyhh.
aku amikk tindakan utk stop study jp. tak tahu knp. moodd dah ilang. klu slalu ikott mood, mmg mampus la aku nih dlm bilik exam nt. yang aku pelikk sangat tuhh. bile ngadap facebuku, twitter, blogger, skype dan ym bole segarr plk bijik mata niyh ? nmpakk gayanye kena ltakk la lidi kt mata niyh bile study. aiyookkk !!

eh. lupe plakk. aku student Tourism Management. bab citacita ? aku nak jd lecture. sbb kat ipta n ipts kkurangan lecture tourism. InsyaAllah laa.

5 subjek yyg msukk final .

1. of Tourism & Hospitality
2. Principles of Marketing
3. Tourism Malaysia
4. Excellence Hospitality & Customer Service
5. Tourism Hospitality In Profesional Development

lagii 5 subjek tade final. subjek pengajian am jela.

1. Bahasa Arab ( bahasa tambahan )
2. Pendidikan Islam
3. English Communication
4. ICT
5. Polibridged ( ko-kurikulum pnye subjek laa )

so semuanye 10 subjek aku blaja sem niyh ? banyakk ta bykk laa. kena redahh jgkk laa. kejar citacita punye psll laa kan ? usaha tangga kejayaan beb. waaaakakaka ~

sukacitanya.. aku updates smpai disini saje okayh. papehal nanti aku updates lagi okayh. tengss sudi baca..

( kejap saye, kejap una, kejap aku niyh. mcm2 name laa aku gune. sukahati aku la kan ? HAHA)

No comments:

Post a Comment