Friday, May 13, 2011

TIDAK KEMPUNAN lagii.. yeeaahh !!

yeaahhh !!. aku da daptt makan dah chicken golden blue aku. yeaaahh !! sedap siott. HAHA.

terimakasihh bestfriends aku. akhirnye kau bawakk jgk aku g tempat makan yg lame gilakkk aku ta g kan?

HAHA. excited nak makan lg smpaii ta bykk pic aku msukkan. btw mmg sedapp lah. serius lahh. HAHA

nih cikitcikit pic yg sempat aku msukkan laa.




nga tggu makanan aku. wahhh !! ta sabar rasenye beb !!



ygg nih nga kemarukk makan sgt. HAHA. nyam ! nyam !!



nih plak nga nk hirup air mngga. sedapp weh ! ta tipu laa


HAHA. tuh jela pic yg bole share.. ta bykk snap laa. sebokk ngn makan. kahkahkahkahkahh. sedapp. nt korang try laa makan kt area Kg Baru tuhh. macam2 kdai ade kt citu.. sedapp !!

5 comments:

  1. takk sedapp !!

    jus mangga bestt ~

    ReplyDelete
  2. ehh k0 nk mng gak..mil0 tabur gls bes0 la bru lyn haha

    ReplyDelete
  3. sure lah aku nk menang jgkk. ingt kau jek ?
    milo tabur ? wooow. kalah laa aku. kihkihkih

    ReplyDelete