Wednesday, June 8, 2011

hangout bersame kakak :)

TEIMAKASIH my SISTA. blanje arynihh. makan, bowling dan movie :)


pagipagi my sista da kejutkan bgunn sbb ajak g hang outt. aku bgun dgnn malasnye mcapai tuala dan teruss menuju ke bilik mandi. siap punye siap aku pun dah tahu nk pkaii baju pe. dah bosan smua bajubaju yg ade. adoii. aku mcapai dress puteh dan skirt itam dan sarung di tubuhku.. siap punye siap aku dah ta tahu nk pkaii kasut pe. cari pnye cari dlm almari tuh aku memilih wadges puteh yg sekian lame aku ta sarungkan pd kaki ku ini. HAHA. ayat mcm dlm novel je beb. kahkahakahkahkahh. mmg ta bole blahh la kau nih nurul woii !!

smentara nk tguu akak siap, aku mmg tade keje lahh. snap snap pic. !! hobi yg ta bole kikis tuhh. HAHA



1st snap. hee ~~

pastu smpai midvalley je terus g men bowling .

HAHA. yg ta bole blah tuh kalahh terukk aku vs kakak lawan bowling nih. adoii.. myB sbb lame ta men bowling kott. HAHA

gelagat men bowling td :







pas abis men bowling, g toilet jap. snapsnap lg. HAHA. gile kan ? kihkihkih ~





jalanjalan punye jalan. pastu aku ajak kakak g tgkk Nur Kasih The Movie (NKTM). sedihh beb. sedih nyee.. :(



layan punye layann. tengok jam da kol 8.30 malam. kterog pun blekk uma. dan makan makan makan di rumah. mak masak sedapp.

gelagat sebelum balikk umaa.. HAHA





HAHA. setiba di rumah. ta sempatt nak mandi ke ape aku terus menbaringkan badanku di atas katil yg empukk. smpat snap lg tuhh. HAHA. pas snap pic aku truss mandi da teruss ZZzzzzz..




selamat malamm.

No comments:

Post a Comment