Wednesday, August 17, 2011

17082011


hari ini hari rabu !

Akhirnya dapat jugakk aku pinjam buku nih dr library td. Alhamdulillah..


Aku sempat jugak la jengukjenguk isi buku tuh. serius ! bagus buku nih. InsyaAllah aku akan cuba amaikan solat Sunat nih.

sekiannnn !!

eh eh ! belum abis lagik. kihkihkih. saje bwt gimik beb. HAHA. poyo lah kau nih nurul.

pagi nih awal jugak aku bangun. niyh garagara tido awal semalam. terimakasih MAY atas teguran dan nasihat malam td. Akhirnya berjaya bangun awall. cuma sahur je TERlambat ckit. sempat minum air saje. :)

pukul 8-10pagi : class HT 619 = Visitor Interpreter Services ( presentation saje )
pukul 12-1tghari : class AA 203 = Foreign Language ( Arab ). ( blaja biase jek.

pastu petang dah tade class. sepatutnya ade Kelab Netball. tapi cancel. pas raye smbung balikk. Yeaaahh ! balik terus tido la kot. HAHA ! kot la kan ?

tadi jalanjalan kt gallery Tourism ade sorang adik Kos Fesyen dtg promote hasil jahitan tangan mereka kt aku. Kebetulan tempat letak kad matrix aku tuh dah koyak laa. so aku beli lah yg baru. cantekk weyh ! ta tipu. RM 3. 50 jekk. so aku beli jugak lah. sebab warna PINK tuh. WAJIB beli okayy

nih la yg aku beli tuh. cantek kan ?

So aku booking kat adik tuh lebiyh sikit sbb nak kasik BFF aku mcm niyh. Mesti die suke kan ? sbb kteorg mmg HANTU pink nih. HAHA.. tp ta tahu sempat adik tuh buat sebelum raye ke tak ? aku '' macam '' nak blaja buat jek benda niyh. cantek ! kreatif



Uwaaaaa !! ngntok. aku tido sekejap lah erk ?

nt continue balik tw. muaahh readers :)

Assalamualaikum ~

No comments:

Post a Comment