Friday, August 12, 2011

hujan pd petangg jumaat

yeaaaaaaaahhh ! ta jadikk present arynihh. HAHA ! ta sempatt. da abiss cluz. huhuuu ~ tangguh lg tuh. asyikasyik tangguh je bile nk present. presentt NEXTWEEK gitu !. ( aku lah orangg plingg suke) :p

Alamaakkk ! kua dari bilik front office tgktgkk awan dah gelapp. petanda nk ujann. ta sempat nk p student carpark, hujan turun renyaiinya. sempatt lari masukk kete. Alhamdulillah..

ondway balik je, hujan dah makinnn lebatt sangatt. payung tade. larii la.. HAHA. macam nak men ujan je. tapi kawan ta bg. hekhekhekk


ttgkk tuh. hujannn lebatt kt lua umaa

HAHA !. smpai uma terus basuhh baju. mandi dan sebagainyaa. pastuh nih haaa kerja aku arynih. snap pic smpai bttry nak abiss. padanmuke ! syok sgtt snap pic kan ?


pink hitam ini harii. jubahh pinky gituu. Awwwww ~~ :P



nih dah mmg tade keje dalam kete tadi. aku lah yg palingg giler snap pic sorangg2 tadi. HAHA. btway nih fon aku, ikott suke aku lah nk snap bykk kali kan ? :)


sumpah ! ta boleh blahh muke kauu nurul. HAHA. tapi nih aku suke lahh :P

Kt lua still ujan lah. japjap. nak tidoo japp. ngntok plk tibetibe. HAHA. papai ! Assalamualaikumm readers :)

No comments:

Post a Comment