Thursday, August 25, 2011

last day di kampus before cuti raya :P



Assalamualaikum, lamanyaa tak updated blog nih. Fuhhhh ! berhabuk kot. ( berhabuk la sangat kan )..

hari niyh lastday di class before cuti raya seminggu. Ta bestnye, kejap sangat cutii..

arynih g kampus pkai so SIMPLE beb. malas nk basuh baju banyakbanyak. so pkai jela simplesimple jek. lgpun tade sape nk ''usha'' pun kan ? ta heran lah. HAHA. poyo jek kan ?

pagipagi dah mengadap cermin snap pic. HAHA. (mcm biase la kan ? )
pergh ! nmpakk kaki aku kurus lah ? padahal debab dah tuh.

tadi clz full smpai petangg. esok baru blekk ke kampung halaman . cehhwah ! kampung la sangatt. (balekk KL jek puun.) Ahad baru balekk kampungg mak kt penang. ta sabar weyh. mesti si kazenkazen ta sabar menanti aku kan ? HAHA ! poyo kan ? hekhekhekk :P

nih gelagatt kt clz tadi. HAHA !!. si ana rajinn sangat snap pic kan ? padahal muke masingmasing ta sabar nk balikk raya.

HAHA ! dlm clz arab dorng still snap pic kan ? giler :P
nih pic aku ngn ana. heee ~~

tuh jela yg aku snap arynih. arynih tido uma jiran sebalah uma aku (clzmates jugak). sbb bdk2 uma aku dah balik awal. so aku tido uma dorng jela. hekhekkkk

td annd n emma kasik aku makann beef stick. sedapp woo. budak HOTCAT poli aku buat. perghh ! sedapp giler. pas makan aku jadi tingtongg jek. peningg weyh. HAHA

nih last beef stick tuh. pergh ! byk giler black paper . pening kepale aku pas makan benda nih. heeee ~~~

okaylah readers, nk tido. dah menguap2 dah nih. nanti nurul updated lagi okayy. Yang balik kampung tuh hatihatii okayy. doakan selamat sampai. insyaAllah. esokk nurul pulakk balikk ke rumahh family. yeaaaahh ! ta sabarrrr..


:)


No comments:

Post a Comment