Wednesday, August 10, 2011

Ten things :)

: Ten Important People

  1. Arwah nenek kesayangan aku. ( Rahmah bt Ismail ) nurul RINDU atokk !! :'(
  2. Family : Ayah ! Mak ! Abg - abg yg garangg !. Kakak aku yg kuat buli aku. Adik-adik aku yg budget besar dp aku tuh. ( YESS Of course they are my really really important people )
  3. My BFF : Nothing much to say specially Raja Nur Khalilla Wahyina n Norfadhila bt aris Fazilah. Cakap banyak banyak pun tak guna. Sayang semua BFF :)
  4. Mamat yg CLOSE dengan aku. Abang Azrun Zikri B Hasnan ( abg angkat kuh ). Die nih rajen layan kerenahh aku yg degill nih. padanmuke abg ! kena buli ngn adik :)
  5. Teachers : Ya, without them aku rasa aku tak sampai IPTA
  6. Lecturers : Without them aku rasa aku tak pergi diploma Tourism nih :')
  7. Cluzmates : Budakbudak cluz aku yg kuat memperendahkan aku. cluzmates dekat KKPS n PPJB tuh SERIOUS banyak membantu, tak sombong-sombong pulak tuh than selalu tolong aku. HAHA. terimakasih korangg !
  8. Friends : Semua kawan kawan. Without them, aku rasa macam lonely HAHAHAHAHA
  9. Friends : Kawan kawan dekat FB, Twitter and blog, thank you accept me kat FB :P Thank you for support me haha
  10. Musuh aku ? eh eh ! aku ade musuh kewh ? musuh aku hanya syaitan dan iblis saje. yg manusia semua kawankawan aku jugakk !

    nih ade lah sikitsikit aku upload pic. yg tade tuh jgn marah. tak upload lg. hehee~~

    1. mane letak pic atookk erk ? lupe :(

    2. sayang ayah ngn mak !


    3. real BFF ( Kyla dan Dyla )





    4. abang COON ! :)


    5. tade pic lah. ade kt album kt uma jek :P
    6. same jugakk :)

    7. cluzmates aku kt KKPS dan PPJB




    8. 9. dan 10. jenuhhh nk upload bykbyk nih. heheh ~~ MALAS !


Okayyyyyyyyyyyy Done! :P

No comments:

Post a Comment