Wednesday, September 28, 2011

imy bestie :(




Assalamualaikumm. imy BFF ( Raja Nur Khalilla Wahyina bt Raja Amiruddin )

tibetibe TERbelek2 Local Disk (d) yg bykkk memoryy time samesame blaja dlu. dari kurus ke BESAR.

mulamula kenal :

Darjah 6 ( 2002 ). time tuh 6 Ikhlas. g clz NADI ( kelas malam ) samesame..

ta sangka dpt smbung skola menengah samesame.

Form 1 - 5 ( 2003 - 2007 )

wktu Form 3 result PMR HAMPIR2 same je. padahal tade tiru punn. tp Kyla pandaii lagi dr akuu. mcm tuh jugakk result SPM . kteorg clz same. cuma aku amik sbjek Geografi . Kyla amik Seni. tapi same2 1 clz uk sbjek asas, ekonomi n perdagangan. bab kua shopping, nih lagi HANTU dr akuu. mmg HANTU segala HANTU lah ! xyah kate. . HAHA !!

tp kan ? kteorg ta sangka
dapat smbung FORM 6 samesame lagii. bestnyee. dapat pakaii kain kelabu kt skola tuh. ( kain kelabu utk form 6 saje ) . tapi ape kan daya, hanye dpt bertahan beberapa bulan saje. aku dapat continue study kt KKPS. kos yg aku minatt sangat TOURISM. so aku pun apply benti form 6. sedih sangatt nk tglkan bestie. Tp continue SIJIL je. semua org dok pandang rendah psl sijil nih. Aku x peduli tuh semua, janji aku dpt pergi dengan minat aku. Yg aku betol2 ta sangka, si Kyla pun benti form pas aku benti arytuh. Alih-alih die apply MSU utk Diploma Tourism Management. adoii.. sumpahh ta sangka. bagus kan ? Alhamdulillah. cuma aku cemburu, die Dip then aku sijil jek. bile aku dah abis sijil, die pun abis Dip. Kami cadang nk smbung degree samesame kt UITM shah Alam kelak, akhirnya die dpt continue kt MSU utkBachelor In Hospitality & Tourism Management. Aku pulak nga smbung Diploma kt politeknik Johor Bahru.


kadangkadangg aku anggap die Idola aku jugakk. sbb die :
- tade bf pun bole hidup
- dr skola - skrg tade bf tuh. hebatt beb !!
- selalu HAPPY kan n dengarr cite aku
- suke layan OTAK aku nih. HAHA
- KAUNSELOR akuu..
- doktor cinta aku, padahal die ta bercinta ppunn.
- SATUsatunye kawann yg same kos ngn aku. !!
- pandaii masakk xmacam aku. kurenn :P
- yangg penting ! suke BUATKAN CUPCAKES utk aku. warna PINK saje giituu :)

aku ngn Kyla dah macam adik beradik. dah kenal lebih 5 tahun. semua RAHSIA aku semuua die tahu. Sbb hanye die kawan yg betol2 faham ngn perangaii aku. tengsss kyla !!

IMY/ ILY so MUCHH !!.



No comments:

Post a Comment