Tuesday, October 11, 2011

tade topic.

walaupun jam dah menunjukkan pukul 2 pagi tapi aku tetap ta bole nak tutupkan mata. aku sendri pun ta tahu kenapa ? kenapa mesti aku fikir benda yg bole kusutkan kepala hotak nih ? Ya Allah !. apa yg perlu aku buat ? semua keje buat semua ta kena .

kenapa aku mesti fikir kan hal tuh ? aku benci masalah yg melibatkan hati dan perasaan .. semuanya macam HAMPEH ! cakap bukan main lagi, ayat bukan main tinggi bagaii. Tapi ape hasilnya ? ape pun takde.

aku bukan tanak percayakan kauu. cuma kauu ta jujur.

kalauu kau jujur, InsyaAllah aku akan percayakan kauu. tp sekarang nih kau dah buat aku bencii kauu secara menyeluruh. terimakasih. !!.

memang susah nak percayakan lelaki zaman sekarangg. semuanya nk amik kesempatan saje. cakap bukan main tinggi menggunungg. kononkonon nk bg si ppuan nih percaya. tp tuh semua hanyelah kata-kata yg dusta. Tapi kau silap !. aku ta semudah mcm ppuan2 lain kt luua sane. Ye, mmg aku budak bandar. Tp untuk pengetahuan kau, ta smua budak bandar jahat mcm yg kau sangkakan . So PLEASE jgn pandang rendah kt semua wanita bandar. Aku pelik dan heran dengan pendapat kau tuh. Hish ! mmg aku tengah marah sangat. Aku hanya mampu tunggu dan lihat semua kerja dan aktiviti kau tuh. Aku ta bodoh mcm ppuan lain yg cepat cair dengan pujuk rayu buaya darat mcm kau.

terimakasih !.

maaf jika sesiapa yg terasa.

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment