Sunday, February 12, 2012

pemergian BAPA bff ( fyda )

Assalamualaikum . selamat pagi ..

entry nak sharing pagi nih about PEMERGIAN bapa mybestfriends pd 11022012-sabtu .

semalam, pagipagi jam 11.50 pagi mybestie call yg ngatakan bapanya telah pergi meninggalkan kite . aku time tuh Ya Allah terkejutnye dan terus airmata nih ngalir . peritnyeee . Dia yg selama niy bgantung hidup pada ayahnya saje kerana emaknya telah bpisah dgn padanya sejak die kecil. dan fida dijage oleh ayah dan neneknye saje . Fida anak tunggal . so pape masalah hanye die ade kyla, aku dan azie saje. kami bestfriend dr sekolah lagii . Fida cakap ayah die sakit jantung , tp xde dgr khabar yg ayahnye masuk hospital pun . myB Allah lebih sayangkan ayah fida kan ? mydad ngn ayah fida sangat ''close'' .


fida dan kyla

mybestie ~
azie , fida dan kyla

Now, setelah pemergian ayahnye, fida stay ngn nenek die je. kesiannye . kalau lah aku dtempat die, mcm mane la keadaan aku kan ? ya Allah ! aku tak kuat :'(
Alhamdulillah, fida da abis study, juz ta sempat ayah die tengok die konvo ta lame lagi nih .. sedihnyeee ..
macam mane la keadaan die lepas niyh ? hanya Allah saje yg tahu . tapi aku tahu yg mybestfriend seorang kuat dan tabah. InsyaAllah ..


aku hanya mampu berdoa semoga Arwah ayah fida ditempatkan digolongan orang-orang mukmin. Alfatihah :'(




No comments:

Post a Comment