Wednesday, March 28, 2012

Happy Birthday BFF ( azie )

Assalamualaikum ...

Let the GOD decorate each GOLDEN RAY OF THE SUN reaching u with wishes of Success, Happiness and prosperity 4 U, Wish you a super duper Happy Birthday.



Happy Birthday BFF . May Allah Bless Youu sygss . Semoga dikurniakan umur yang bermanafaat, rezeki yang halal, ilmu yang berguna, jodoh yang membahagiakan, hidup yang dirahmati. Cepatcapet abiskan degree samesame ..



Ucapat buat azie : Azie, happy birthday sygss . Maaf aku x bole nak celebrate bufdayy kauu utk kali nih. Aku busy blajar , fahamfaham jelaa aku stay jauh dari KL tuh . Aku doakan semoga kau berjaya dalam bidang yg kau ceburi . terimakasih still mjadi BFF akuu . jangan buang semua kenangan kite nih ye . aku tetap rindukan kauu ! terimakasih kerana bagi semangat ketika aku sedih dan dilanda masalah . i <3 youu so muvh ! sobsob :'(




Wish you a many many happy returns of the day. May God bless you with health, wealth and prosperity in your life
HAPPY BIRTHDAY TO YOU.

No comments:

Post a Comment