Saturday, January 1, 2011

01.01.2011

SAAT YANG PALING BERMAKNA.


saat yang palingg best. bile ayah n mak ajak aku g wedding officemate mak kt dewan area Putrajaya.. ramai plak kawan2 mak yg interview aku. HAHA.
hanye aku sorng je yg mak ajak. MyB sbb aku mmg sukee sgtt makan nasi kenduri nih. hihihi. Alhamdulillah la ade baju kurung aku yg cantek dlm almari tuh. So da ade baju nih, aku pun join la..

besstt sgt arynih sbb ayah ngn mak jadi photographer. ayah yg mulakan dulu nk snap pic aku nih. aku pun sukee la. aku ngn kamera mmg xbole dipisahkan. Okayla. malas nk berceloteh bykk2. better layan je pic nih. maaf la. nih je yg ade bwt tatapan. HAHA.













huuuh! so tired. lame la jugakk layan photoshoot ngn ayah n mak nih. TERIMAKASIH kpd my daddy n my mummy yg TERsangat2 sporting arynih.. patut la mak xkasik ajak siblings yg len. HAHA. nih sebabnye erk ? besst !! I swear ! I <3 Mydad n Mymum so MUCH!. muuahhx. pic yang terakhir untuk tatapan semua sebelum bergerak ke tempat len..

TERIMAKASIH team yang len yg sudi intai blog nih. :)

No comments:

Post a Comment