Monday, January 3, 2011

terimakasih Ya Allah.


SELAMAT ULANG TAHUN DIRIKU YANG KE 21 TAHUN.








"Happy birthday to you.. happy birthday to you, happy birthday to NURUL HUSNA BT MD HARIS, happy birthday to ME. HAHA

Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan kamu, Allah selamatkan la NURUL HUSNA BT MD HARIS, Allah selamatkan aku. :)

Selamat hari jadi, selamat hari jadi, selamat hari jadi NURUL HUSNA BT MD HARIS, selamat hari jadi. hihi.."

(masih teringat di ingatan ku nyanyian dari keluarga, saudara mara dan sahabat-sahabat yang lain ketika sambutan hari lahirku)



Azam dan doa untuk diriku..

Ya Allah, aku bersyukur kau masih panjangkan umur ku dan teruskan perjalanan hidupku di dunia MU ini. Walaupun Kau berikan aku ujian dan cabaran untuk aku teruskan hidup ini, namun aku harus tabah, kuatt semangat dan redha atas ujianMu selama ini.
Kini aku suda mula terasa yang umurku suda hampir ke alam dewasa. aku harus kuatt dengan semua dugaan dan cabaran dariMu untukku. YA Allah, Kau berikan lah kebaikan dan jodoh yang TERBAIK untuk diriku ini. Amin Ya Rabbal Alamin.



Alhamdulillah.. Aku bersyukur kepadaMU kerana Kau masih memberi peluang kepada aku untuk merasai kenikmatan hidup di dunia ini. Terimakasih Ya Allah.

No comments:

Post a Comment