Monday, August 15, 2011

gelagat 15082011 di kampus .



pagipagi aku lah orang yg paling awal siap. mane tak siap awalnye. bangun awal beb . HAHA !. sekian lame aku ta pakaii kemeja pink aku nih, akhirnya aku pakai jugak kt kampus baru nih. Lantakkk lah dorng nk cakapp ape. baju aku kan ? nak cakap ketat ta ketat, longgar saje. Argh ! peduli itu semuaaaa. hekhekhek..


tengokk nih, aku siapp awal woo. siap snap pic gitu. HAHA ( mata panda tuh ) bengkak mata.

HAHA. bole snap pic gitu smentara housemates siapp. merata2 la aku snap pic. Korang ta suke ? Lantakkk lahh !. kmera aku kan ? HAHA.



okayy fine ! aku tahu mata aku besarrrr kan ? tak kisahhhh lah :)



nih pulakk pic aku ngn ana, housemates aku. HAHA. dlm kete asyik snap saje. kihkihkihkihkihhh..

pagipagi dah ngadap subjek Tourism law. peningggg weyh. mcm2 undang2 nak kena ingt. jangan mainmain, kos tourism pun ade undang2 untuk pelancongg tw. Dalam clz tadi kne buat discussion ngn group, nih lah keje aku dlm group tuh. mengalin segala bagai yg kawankawan aku cakap time tuh. banyakkk woo. mulamula conteng2 biase jek kt kertas, alih2 kena salin balikk. apelagi, merajenkan diri laaa. padahal malas. hihi.

kauuu budget rajen nurul. tengss pd clzmates yg curik fon aku n snapkan pic nih. HAHA.

yanggg kt bawah niyh pulak clzmates aku. merangkapp group discussion utk subjek Tourism Law pagi td. dorngg nih rajen men fon aku. Haaa .. gune lah fon aku tuh. tade hal punyeee lah.. okayy :)

'' maaf tw clzmates. nurul upload pic korangg. nurul amik dlm fon nurul td. hekhekhekk ''

leha dan imahh
leha dan nurul
imah dan ida. ( suke snap pic bykbyk kan ) :P

nurul dan imahh. snap pic dlm toilet gitu. HAHA

emma, kenapa muka macam tuh ? leha senyumm jekk kan ? suke lah tuhh :P

pas abis sbjek Law, terserempakk la ngn team netball aku kt kolej dulu. HAHA. kteorang 1 kampusss lg weyh. same2 nk kejar citacita. jumpaa kome lg. HAHA.


naza, tasya dan aku :P

nih pulk gelagatt aku kt kampus td. HAHA. tade keje weyhh. giler jap. kihkihkihkihkih..


snap kt toilet tuh best . syok sendri. HAHA

nih aku ingt nak terjun bangunan tourism nih. tp aku TERingat pulak ade orang sygkan aku. heee ~~ Ooooppppsss !

okayy papaii... ::P

No comments:

Post a Comment