Monday, April 30, 2012

event lagi :)

28 April 2012 - Sabtu

Macam biase la , keje partime jadi P.A bestie aku si Kyla nih , kenalah ikut kemana dia g kan .. last 2 weeks show catwalk kat Shopping Complex Sg Wang, kali nih kena uruskan Kyla ade job kat Kenanga Wholesale City Kuala Lumpur . Time nih jalan clear la , sbb ramai rakyat sebuksebuk buat rusuhan BERSIH kt area KL .
so myB takde pape kot kat Komplek tuh .. kali nih aku ajak Azie , sbb die teringin nk tengok Kyla catwalk .. so aku pun kejutkan die awal pagi suh siap then aku, Kyla n Azie pun pergi .. Kalau ta silap dalam kol 11pg kami smpaii kt Komplek tersebut .. sampai je ctu, ade M.U.A (Make Up Artist) pun make up kan Kyla .. TIBA-TIBA, tanpa disangka-sangka Encik Ary organize cakap model lagi 3 orang sangkut dalam kesesakan jalan raya so model tersebut ta dapat join ..  so die suh Azie n aku jadik model , asalnya kteorg ingatkan mainmain la kan si Encik Ary cakap , alihalih betull n serius . kebetulan Azie pakai heels tima tuh, aku pulak ta pakai hells juz pakai flat shoes saje . So Azie fikir punye fikir, die pun jadi bidan terjun catwalk . Aku ? ohh no ! mmg TAK la . Bukan tanak join , aku tak bawak kasut .. Lgpun aku cuma dilantik jadi P.A  dan bukan model la .. Situasi tersebut ade family Kyla, aku, azie n kyla , model yg lain n organize . so dorang tahu situasi tersebut.. Haha !

modelling dan MUA 

time nih tema utk Muslimah adalah JUBAH . 

Kyla

Azie 

jo0m tengok pic kat bawah .. 


bersame Encik Ary 
mybestie .
Azie dan Kyla 
okayy ! aku ade 2 bos sekarang niy .. 

insyaAllah , nt ade event lg , aku upload pic banyakbanyak okayy ..  congrats Azie sanggup jadik bidan terjun . hekhekhek   :P





No comments:

Post a Comment